5 Δημοφιλείς Τάσεις Σχεδίασης Ιστοσελίδας για το 2021
Οι τεχνικές δυνατότητες φαίνεται να είναι ατελείωτες το 2020 και βλέπουμε τους σχεδιαστές να παίζουν στα άκρα, να ανακαλύπτουν τα προηγούμενα στυλ και να πειραματίζονται συνεχώς με νέες τεχνικές. Υπάρχουν επίσης πολλά δημοφιλή στυλ, όπως ο μινιμαλισμός που υπάρχει πάντα και οι άδειοι λευκοί χώροι που έχουμε δει εδώ και αρκετό καιρό. Υπάρχουν επίσης μερικά δημοφιλή στυλ.
Η εξέλιξη αυτής της βιομηχανίας μας συναρπάζει όταν θυμόμαστε το πώς έμοιαζαν οι γίγαντες των Social Media στο παρελθόν. Συνοψίζοντας ολόκληρο το ταξίδι είναι αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε κάποια μέρα, αλλά για σήμερα:
Οι 5 κορυφαίες τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων το 2020
1. Υπερμεγέθη στοιχεία
Διακεκριμένα και μεγάλου μεγέθους στοιχεία αποδεικνύονται να είναι μια ανταλλαγή παιχνιδιών για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων. Αυτό το μέγεθος ισχύει για σχεδόν τα πάντα σε έναν ιστότοπο, από μεγάλη, έντονη τυπογραφία έως εικόνες και βίντεο σε πλήρη οθόνη έως και τα υπερμεγέθη εικονίδια μενού στον ιστότοπο.
Εκτεταμένα στοιχεία όπως αυτά προσελκύουν επισκέπτες στον ιστότοπο για να καταλάβουν τι συμβαίνει ακριβώς. Για να μην αναφέρουμε ο’τι σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης φαίνονται υπέροχα. Μειώστε τον αριθμό των στοιχείων σχεδίασης σε κάθε σελίδα για να κάνετε αυτήν την τάση φωτεινή. Λάβετε υπόψη ότι πάρα πολλά βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να είναι συντριπτικά και αντιπαραγωγικά ταυτόχρονα.
2. Σκοτεινή λειτουργία
Η σκοτεινή λειτουργία έχει ωθήσει τον κόσμο online, με τα πιο πρόσφατα λειτουργικά συστήματα Android και Apple που κυκλοφόρησαν, με τις πιο πρόσφατες εφαρμογές, ιστότοπους και άλλους ιστότοπους όπως το Facebook Messenger, το YouTube, το Instagram, το Viber, το WhatsApp και το Chrome.
Μερικές φορές οι πρακτικές αρχές είναι οι πιο εκπληκτικές οπτικά τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Τα σκοτεινά θέματα για οθόνες OLED – εξοικονόμηση ενέργειας και αύξηση της διάρκειας ζωής της οθόνης – είναι καλύτερα, αλλά δεν αποτρέπονται από αυτό το βοηθητικό πρόγραμμα. Τα σκούρα φόντα βελτιώνουν την ορατότητα για πραγματικό δυναμικό σχεδιασμό με άλλα χρώματα έμφασης. Η δημοτικότητα του συνδυασμού χρωμάτων έγκειται στα πολλά πλεονεκτήματά του, από την παροχή στους χρήστες ενός κομψού και κομψού εργασιακού περιβάλλοντος έως τη θετική επίδραση στη διάρκεια ζωής και την κατανάλωση ενέργειας της συσκευής. Οι σκοτεινές λειτουργίες ιστού όχι μόνο φαίνονται πολύ μοντέρνες, αλλά κάνουν τα χρώματα και τα σχεδιαστικά στοιχεία να φαίνονται εύκολα στα μάτια. Η λεγόμενη νυχτερινή λειτουργία, εν τω μεταξύ, είναι επίσης πλεονεκτική επειδή μειώνει τη χρήση φωτεινών pixel, η οποία μειώνει τη συνολική φωτεινότητα μιας οθόνης, προκαλώντας λιγότερη όραση και ευκολότερη ανάγνωση.
3. Λευκοί χώροι
Το κενό διάστημα σημαίνει τα κενά διαστήματα μεταξύ των στοιχείων του σχεδιασμού. Δίνει μια ευρύχωρη και ισορροπημένη αίσθηση σε οποιαδήποτε σελίδα ή οθόνη. Και ενώ είναι πιο συχνά λευκό, το χρώμα του φόντου μπορεί να είναι λευκό. Περιλαμβάνει το διάστημα μεταξύ γραμμών ή στηλών κειμένου, γύρω από καθεμία από τις εικόνες ή γύρω από τα περιθώρια της σελίδας. Δεδομένου ότι ο λευκός χώρος είναι να αφήσετε κενές περιοχές, ο χώρος μπορεί να θεωρηθεί αναποτελεσματικός. Το κενό διάστημα μας δίνει μια ανάσα φρέσκου αέρα. Μπορεί να αυξήσει την αναγνωσιμότητα, να τονίσει σημαντικά στοιχεία του σχεδιασμού, όπως εκκλήσεις για δράση, ξεχωριστά τμήματα και να δημιουργήσει μια ομαλή και ευχάριστη συνολική εμφάνιση.
4. Ελάχιστο = Κλασικό
Ο μινιμαλισμός είναι μια από τις κλασικές και διαχρονικές τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, η οποία παρέμεινε δημοφιλής το 2020.Φέτος, ο μινιμαλισμός ξεπερνά το επίπεδο και τα στοιχεία. Το μονοχρωματικό χρώμα, η σχεδίαση με βάση το κείμενο και οι διατάξεις πλέγματος είναι μερικές από τις ολοένα και πιο μινιμαλιστικές τάσεις της βιομηχανίας. Η μινιμαλιστική εμφάνιση είναι μία από τις αναθεωρημένες ή ας πούμε τροποποιημένες τάσεις εμπνευσμένες από ιστότοπους της δεκαετίας του 1990 Εκτός από τα προηγμένα χρώματα και τα χαρακτηριστικά, η μόνη διαφορά είναι ότι ο ελάχιστος σχεδιασμός ήταν η μόνη επιλογή τότε. Το καλύτερο παράδειγμα κομψού μινιμαλιστικού σχεδιασμού ιστοσελίδων θα ήταν: Η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet. (Θα τους έδινα βραβείο «Minimal Deb Design» αν μπορούσα.)
5. Υγρό κινούμενο σχέδιο
Σχεδόν κάθε ιστότοπος που επισκέπτεστε φαίνεται να περιέχει κάποια κινούμενη εικόνα. Αυτό που είναι δημοφιλές είναι η κίνηση σε υγρό στιλ. Το υγρό κινούμενο σχέδιο μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο μετάβασης στοιχείων βίντεο, ως αιωρούμενη κατάσταση για κλικ ή ως γενική κινούμενη εικόνα που επιτρέπει στους χρήστες να εισέλθουν στο σχέδιο. Είναι η ταχύτητα της κίνησης που είναι το τέχνασμα για να γίνει αυτό το έργο. Πρέπει να είναι ρευστό, απαλό και έγκαιρο για την πιο ρεαλιστική αίσθηση. Για την επιπλέον μετακίνηση στοιχείων στην οθόνη, ο ιστότοπος του φεστιβάλ KIKK χρησιμοποιεί υγρό κινούμενο σχέδιο.
Συμπέρασμα
Ο ιστότοπός σας προορίζεται να αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας ουσιαστικά και να σας προσφέρει τεράστια διαδικτυακή παρουσία. Εάν ο ιστότοπός σας δεν διατηρεί ένα σχέδιο που να ταιριάζει με την αντίληψή σας, δεν θα έχει τη βέλτιστη απόδοση.