6 λόγοι για τους οποίους πρέπει ν’ ανοίξεις το δικό σου Facebook Store
Το ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα, αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς . Σύμφωνα με στατιστικές, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα φτάσει τα 2 τρισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2016.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα πολύ σημαντικό παράγοντα για την αύξηση των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέχρι το τέλους του χρόνου αναμένεται ότι θα αντιπροσωπεύει 30 δισεκατομμύρια από τις συνολικές πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Εκατομμύρια μικρών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών, χρησιμοποιούν το Facebook όχι μόνο για να αυξήσουν το κοινό τους, αλλά και για να τους οδηγήσουν μέσω του Facebook στις ιστοσελίδες τους και να καταφέρουν ν’ αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Το Facebook ξεχωρίζει ως το πιο αποτελεσματικό μέσω κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο. Περισσότερο από το 60 % της λιανικής πώλησης που παράγεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προέρχεται από το Facebook και αυτό γιατί πολλοί επιχειρηματίες πουλάνε τα προϊόντα τους κατευθείαν από αυτό.
Αν είστε ένας μικρός επιχειρηματίας που εμπλέκεστε με το ηλεκτρονικό εμπόριο, θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά να δημιουργήσετε το δικό σας online store στο Facebook . Αντί να προσπαθείτε να οδηγήσετε τους φανς της σελίδας σας στο facebook, στην βασική ιστοσελίδα του καταστήματός σας, θα τους πουλάτε κατευθείαν τα προϊόντα σας μέσω του Facebook store σας. Αυτή η τεχνική έχει πολλά πλεονεκτήματα, κάποια από τα οποία παρουσιάζονται παρακάτω.
- Το Facebook είναι το πιο πολυχρησιμοποιημένο κοινωνικό δίκτυο στο Ίντερνετ
Το Facebook αποτελεί την πιο ζωντανή online κοινότητα του Ίντερνετ. Ο Mark Zuckerberg, ο ιδρυτής του, πρόσφατα παρουσίασε την ενημερωμένη στατιστικά πλατφόρμα, η οποία άνοιξε τα μάτια σε πολλούς μικροεπιχειρηματίες. Περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι συνδέονται στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Facebook καθημερινά. Ένας μέσος Αμερικάνος ενήλικας ξοδεύει περί τα 40 λεπτά στο Facebook κάθε μέρα. Περισσότερες από 45 εκατομμύρια μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έχουν ήδη μία σελίδα της εταιρίας τους στο δίκτυο αυτό. Το Facebook αποτελεί χρυσή ευκαιρία για ν’ αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αν έχετε ήδη μια σελίδα στο Facebook, τέλεια! Αλλά ακόμα κι αν δεν έχετε, το να φτιάξετε σίγουρα αξίζει τον κόπο.
2. Το να πουλάς στους πελάτες σου, γίνεται ακόμα πιο εύκολο
Ένα Facebook store σου δίνει τη δυνατότητα να πουλήσεις απευθείας στους πελάτες σου. Αν έχεις μία σελίδα στο Facebook η οποία έχει χιλιάδες πιστούς φανς, είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσεις κατευθείαν σ’ αυτούς παρά σε ένα τελείως άγνωστο πελάτη που δεν είναι εξοικειωμένος με το brand σου. Σύμφωνα με μία έρευνα, το 61% των πελατών προτιμάει να αγοράζει από ένα οικείο κατάστημά του, παρά να επενδύσει σε κάτι νέο. Επίσης, σύμφωνα με άλλη έρευνα, το 84% των online πελατών, ψάχνουν σε τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο πριν προχωρήσουν σε μία αγορά. Αυτές οι έρευνες δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι πελάτες προτιμούν να αγοράζουν από μία επιχείρηση που εμπιστεύονται.
3. Το να στήσεις το δικό σου Facebook store είναι απλό και εύκολο
Ένα από τα καλύτερα πράγματα του να πουλάς μέσω Facebook τα προϊόντα σου, είναι η ευκολία του να στήσεις το δικό σου Facebook Store. Μετά από λίγα clicks και μέσα σε λίγα λεπτά, μπορείς να στήσεις το δικό σου online κατάστημα στο Facebook που όχι μόνο θα περιέχει τα προϊόντα σου, αλλά θα δέχεται και πληρωμές μέσω Master Card, Visa, PayPal, κλπ. Απλά χρειάζεται να εγγραφείς για έναν δωρεάν Selz λογαριασμό στο Facebook και να εγκαταστήσεις τη εφαρμογή στη σελίδα σου ή στο προφίλ σου για να ξεκινήσεις. Εκτός από το να πουλήσεις κατευθείαν μέσω Facebook, σου δίνεται η δυνατότητα να πληρωθείς μέσω πολλών υπηρεσιών πληρωμών.
Υπάρχουν πολλές Facebook Store εφαρμογές όπως το Selz, όπως το Ecwid, StoreYa κλπ, όμως θεωρώ το Selz την καλύτερη επιλογή για να χτίσεις το Facebook Store σου.
4. Μπορείς να ενσωματώσεις όλες σου τις προσπάθειες για αποτελεσματικό Μάρκετινγκ σε μία πλατφόρμα
Όταν χειρίζεται το δικό σου κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να χτίσεις ένα κοινό σε πολλά μέσα. Χρειάζεσαι κίνηση στην ιστοσελίδα σου, subscribers στη λίστα του email σου και followers στις σελίδες του καταστήματός σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παρόλα αυτά, όταν ξεκινάς το δικό σου Facebook Store μπορείς να συγκεντρώσεις όλες τις τεχνικές μάρκετινγκ και προώθησης σε μία μόνο πλατφόρμα. Όταν ένας πελάτης κάνεις τις αγορές του από τo Facebook Store σου, εγγράφετε στη λίστα με τα email που ενημερώνονται για νέες προσφορές και ευκαιρίες στο κατάστημα. Είναι κ αυτή μία τεχνική marketing. Μακροπρόθεσμα, αυτό βοηθά την ιστοσελίδα του καταστήματός σου ν’ αποκτήσει περισσότερους επισκέπτες.
Χτίζοντας, λοιπόν, το κοινό του καταστήματος στο Facebook, επωφελούνται και τα υπόλοιπα μέσα μάρκετινγκ.
5. Ένας αγοραστής από το Facebook, θα φέρει πολλούς άλλους
Οι χρήστες του facebook αγαπούν να μοιράζονται τα likes, τα dislikes τους και τις δραστηριότητές τους με τους φίλους τους στο Facebook. Έχοντας ένα Facebook Store μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτήν την τάση και ν’ αυξήσεις τις πωλήσεις.
Όταν ένας πελάτης αγοράζει από το online κατάστημά σου στο Facebook, ενθάρρυνε τον να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του στο Facebook δίνοντας του κίνητρα.
6. Το Facebook έχει καλύτερες τεχνικές μάρκετινγκ και διαφήμιση
Οι διαφημίσεις του Facebook έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στο διαδίκτυο.
Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν έχεις μία σελίδα στο Facebook με αφοσιωμένους φανς, είναι καλύτερα να προωθείς δημοσιεύσεις, αντί να χρησιμοποιείς διαφημίσεις. Αυτό θ’ αυξήσει περισσότερο τις πωλήσεις.
Το Facebook δεν αποτελεί πλέον μόνο ένα κοινωνικό δίκτυο. Έχει μετατραπεί σε μία πλατφόρμα όπου άνθρωποι ακολουθούν brands, αγοράζουν προϊόντα, και εκφράζουν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους γι’ αυτά με τους διαδικτυακούς τους φίλους. Σαν ένας δικτυακός έμπορος, το να αποκτήσεις το δικό σου Facebook Store, σου δίνει πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου, βοηθάει να είσαι κοντά με τους πελάτες σου και να τους προσεγγίζεις με διάφορες προσφορές.