Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε μερικές από τις καλύτερες τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το Website σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.
1. Βελτιστοποίηση για τις...
Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα...
Ο υπολογισμός των μεταφορικών γίνεται αυτόματα στο checkout του ηλεκτρονικού καταστήματος ανάλογα με το βάρος των εμπορευμάτων και τον όγκο. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα μετά την αποστολή της...
Η αναβάθμιση ενός server για ένα website μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:
Αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος: Εάν χρησιμοποιείτε ένα παλαιότερο λειτουργικό σύστημα, μπορεί να είναι απαραίτητο να...
Τα γραφικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν την εμφάνιση ενός ιστότοπου, να προσθέσουν οπτικό ενδιαφέρον και να κάνουν τις πληροφορίες πιο κατανοητές.
Γιατί είναι σημαντικά τα γραφικά για...
Οι ετικέτες προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα (eshop) αποτελούν ένα απαραίτητο εργαλείο για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορές. Αυτές οι ετικέτες προσδίδουν μια...
Η ομαδοποίηση προϊόντων είναι ο συνδυασμός δύο ή περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών μαζί, δημιουργώντας διαφοροποίηση και μεγαλύτερη αξία, ενισχύοντας επομένως την προσφορά στον πελάτη για μια βασική...
Τι είναι η παρακολούθηση παραγγελιών;
Η παρακολούθηση παραγγελιών είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στην επιχείρησή σας ή σε έναν πελάτη να παρακολουθεί τις παραγγελίες δείχνοντας του τις εκτιμώμενες...
Οι προηγμένες φόρμες προσφορών είναι εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την υποβολή προσφορών σε επιχειρήσεις ή οργανισμούς. Αυτές οι φόρμες προσφορών περιλαμβάνουν συνήθως προηγμένες λειτουργίες που...
Τα φυλλάδια αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παραδοσιακής έντυπης μορφής μάρκετινγκ. Ένα καλοσχεδιασμένο φυλλάδιο είναι σε μεγάλο βαθμό ένα προσελκυστικό αντικείμενο, όχι μόνο για τα οπτικά εφέ του,...