UpSelling & Cross Selling

UpSelling & Cross Selling

Το upselling είναι μια στρατηγική πωλήσεων όταν ένας πελάτης ενθαρρύνεται να αγοράσει μία καλύτερη έκδοση του προϊόντος που έχει επιλέξει. Είναι σαν μια αναβάθμιση σε μια υπάρχουσα παραγγελία. Οι έμποροι χρησιμοποιούν συχνά αυτήν την τακτική στις καμπάνιες τους για να δημιουργήσουν περισσότερες πωλήσεις.

Για παράδειγμα όταν ένας πελάτης επιλεγεί ένα κινητό τηλέφωνο, είναι καλή ιδέα να του προσφέρουμε ένα τηλέφωνο που είναι 10-15% πιο ακριβό αλλά εξοπλισμένο με καλύτερη κάμερα.

Το cross-selling είναι μια άλλη εξαιρετική πρακτική για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αγοράζουν περισσότερα.

Δείτε πώς λειτουργεί: στον πελάτη εμφανίζεται μια ποικιλία προϊόντων που μπορεί να συμπληρώνουν τις ανάγκες του. Για παράδειγμα, αν αγοράσει ένα μαξιλάρι. Τα σχετικά προϊόντα θα είναι ένα σετ σεντόνια ή μαξιλαροθήκες. Στην πραγματικότητα, οι έμποροι συχνά προτείνουν εκείνα τα προϊόντα που ένας πελάτης θα αγόραζε ούτως ή άλλως. Απλώς το κάνουν τη σωστή στιγμή και το σωστό μέρος.

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το cross-selling χρησιμοποιείται συνεχώς. Μπορείτε να δείτε συμπληρωματικά προϊόντα στις σελίδες προϊόντων, στο καλάθι αγορών ή κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Κοινή Χρήση της Ανάρτησης