Μετατρέψτε τα κλικ σε πελάτες
Στο σημερινό ψηφιακό κόσμο, δεν είναι μόνο η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, πρόκειται για τη μετατροπή αυτής της επισκεψιμότητας σε πολύτιμες μετατροπές.
Η υπηρεσία μας Conversion Rate Optimization (CRO) είναι το κλειδί σας για να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες του ιστότοπου σας, να βελτιστοποιήσετε τις εμπειρίες των χρηστών και να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες.
Κυρίως εστιάζουμε
Στρατηγική ανάλυση
Πραγματοποιούμε ανάλυση για bottlenecks, drop-off points και ευκαιρίες για βελτίωση.
Βελτιώσεις περιεχομένου
Κάνουμε βελτιώσεις περιεχομένου που προσελκύει επισκέπτες
ΒελτίωσηCTA
Βελτίωση CTA για την καθοδήγηση επισκεπτών σε κρίσιμα σημεία επαφής.
Βελτιστοποίηση για κινητά
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για χρήση σε κινητά ώστε να καταγράφονται οι μετατροπές
Αναλύσεις απόδοσης
Παρέχουμε λεπτομερείς αναφορές και αναλύσεις των conversion rate
” Οι υπηρεσίες που αναλαμβάνουμε έχουν σκοπό να αυξήσουν τα κέρδη σας και να ανέβει η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google. “Ρήγας Κωνσταντίνος – Υπεύθυνος Εταιρίας
Συχνές Ερωτήσεις
Τι είναι το Conversion Rate Optimization;
Πρόκειται για το ποσοστό των επισκεπτών που ψωνίζουν ή εκτελούν την ενέργεια που επιδιώκαμε να τους πείσουμε να πραγματοποιήσουν. Για παράδειγμα, αν έχουμε ένα online κατάστημα, να αγοράσουν κάποιο προϊόν. Αν πρόκειται για μία φόρμα συμπλήρωσης, να συμπληρώσουν αυτή τη φόρμα, κ.ο.κ. Συγκεκριμένα, αν το eshop μας δέχετε 200 επισκέπτες ημιρεσίως και δέχεται 2 παραγγελίες την ημέρα, τότε το conversion rate είναι 2%.
Τι σημαίνει η αύξηση του conversion rate;
Αύξηση του conversion rate σημαίνει αύξηση παραγγελιών, τζίρου και κέρδους χωρίς να υπάρξει αύξηση της επισκεψιμότητας ή του κόστους της διαφήμισης.
Αύξηση του conversion rate σημαίνει μείωση του κόστους προσέλκυσης επιπλέον πελατών. Αν π.χ τρέχετε καμπάνια PPC (όπως google adwords) και ο κάθε πελάτης σας κοστίζει 0,30 € κι έχετε conversion rate 1%, τότε το κόστος προσέλκυσης πελατών είναι 30 € (0,30 / 1%).
Σ’ αυτή την περίπτωση, ένας διπλασιασμός του conversion rate από 1% σε 2%, θα σήμαινε μείωση του κόστους πρόσκτησης κατά 50%, δηλαδή στα 15€ (ο,30 / 2%) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα κέρδη γενικότερα αλλά και την προβολή της επιχείρησής σας.
Αναλύοντας την συμπεριφορά των επισκεπτών της σελίδας, επιτυγχάνουμε βελτιστοποίηση μέχρι να επιτύχουμε το αρχικό μας στόχο.
Αύξηση του conversion rate σημαίνει αύξηση παραγγελιών, τζίρου και κέρδους χωρίς να υπάρξει αύξηση της επισκεψιμότητας ή του κόστους της διαφήμισης.
Αύξηση του conversion rate σημαίνει μείωση του κόστους προσέλκυσης επιπλέον πελατών. Αν π.χ τρέχετε καμπάνια PPC (όπως google adwords) και ο κάθε πελάτης σας κοστίζει 0,30 € κι έχετε conversion rate 1%, τότε το κόστος προσέλκυσης πελατών είναι 30 € (0,30 / 1%).
Σ’ αυτή την περίπτωση, ένας διπλασιασμός του conversion rate από 1% σε 2%, θα σήμαινε μείωση του κόστους πρόσκτησης κατά 50%, δηλαδή στα 15€ (ο,30 / 2%) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα κέρδη γενικότερα αλλά και την προβολή της επιχείρησής σας.
Αναλύοντας την συμπεριφορά των επισκεπτών της σελίδας, επιτυγχάνουμε βελτιστοποίηση μέχρι να επιτύχουμε το αρχικό μας στόχο.
Γιατί να επιλέξετε εμάς;
Θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας τις ιδέες σας;
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας το συντομότερο !