Περιεχόμενο Ιστοσελίδας
Μια από τις πιο δύσκολες προϋποθέσεις για τη δημιουργία μιας ενδιαφέρουσας ιστοσελίδας είναι αυτή του του καλού περιεχομένου. Προτού οι επισκέπτες αποφασίσουν για το αν θα παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας ή όχι, θα αφιερώσουν ελάχιστο χρόνο, της τάξης των δευτερολέπτων, στον έλεγχο του περιεχομένου σας.
Προκειμένου να αποφύγετε την πιθανότητα αποχώρησης του επισκέπτη θα πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας στη διαμόρφωση καλογραμμένου περιεχόμενου. Ακολουθώντας αυτήν την τακτική εξασφαλίζετε τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας η οποία ιεραρχείται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και κερδίζει την προσοχή των αναγνωστών.
Κάθε δίαυλος απαιτεί και την κατάλληλη προσαργμογή περιεχομένου, ώστε να επιτελέσει σωστά το σκοπό του. Σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε 2 χρυσούς κανόνες τους οποίους προτείνουμε να εφαρμόζετε, αν επιθυμείτε να ξεχωρίσει η ιστοσελίδα σας και να αποκτήσετε προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας.
ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ
Αν και φαίνεται σχετικά εύκολη διαδικασία, στην πραγματικότητα δεν είναι. Πριν προβείτε στη σύνταξη του περιεχομένου, βεβαιωθείτε πως έχετε δώσει πολύ συγκεκριμένες απαντήσεις σε θεμελιώδη ερωτήματα:
- Ποιο είναι το στοχευμένο κοινό σας;
- Πώς θα αντιμετωπίζετε ένα δευτερεύον κοινό που μπορεί να επηρεάσει και να ενημερώσει το κύριο στοχευμένο κοινό σας;
- Πώς θα εντοπίσει το κοινό σας, την ιστοσελίδα σας στο διαδίκτυο;
Φερ’ ειπείν , έστω ότι δημιουργείτε ένα διαδικτυακό χαρτοφυλάκιο. Το κύριο στοχευμένο κοινό σας ενδέχεται να αποτελείται από ήδη ενεργούς πελάτες. Παρ’ όλα αυτά, το δευτερεύον κοινό σας το οποίο καλείστε να αντιμετωπίσετε, πιθανόν είναι αρκετά ευρύτερο από το κύριο. Αυτό μπορεί, επί παραδείγματι, να ορίζεται από άλλους επαγγελματίες, οι οποίοι ίσως χρειαστούν τις υπηρεσίες σας σε μελλοντικό χρόνο. Η δική σας υποχρέωση είναι να σιγουρευτείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι προσβάσιμο και ενδιαφέρον για όλες αυτές τις μοναδικές ομάδες κοινού.
- Θα πρέπει να αναλογιστείτε πιθανές ερωτήσεις που μπορεί να σας θέσουν για ένα συγκεκριμένο θέμα.
- Θα πρέπει να εξετάσετε την παροχή επιπρόσθετων πληροφοριών που ενδέχεται να χρειαστούν.
- Επιπλέον, θα πρέπει λάβατε υπόψη σας το κοινό το οποίο είναι περίσσοτερο ενεργό.
Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά μέσα δια των οποίων δύναται η ανακατεύθυνση στην ιστοσελίδα σας και η προβολή μερικού περιεχομένου σας, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται:
- Η κοινή χρήση στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
- Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες.
- Η κοινή χρήση email.
- Οι μηχανές αναζήτησης κ.α.
Ενδεικτικά, το τελευταίο μέσο, συγκεντρώνει ιδιαίτερη σημασία. Ήτοι, παρατηρούνται περιπτώσεις κατά τις οποίες, αν και το περιεχόμενο είναι απόλυτα ενημερωτικό και ενδιαφέρον, δεν προσελκύει την αναμενόμενη επισκεψιμότητα. Αυτό προκύπτει ως συνέπεια της παράλειψης της βελτιστοποίησής του για τις μηχανές αναζήτησης. Για μια ακόμα φορά, θα πρέπει να προβλέψετε ορισμένες καταστάσεις.
- Λόγου χάρη, ποιους όρους αναζήτησης θα πληκτρολογούσε το κοινό σας π.χ. στην Google, τους οποίους θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε για την ιστοσελίδα σας; Μεριμνήστε ώστε να συμπεριλάβετε αυτούς τους όρους στους τίτλους και τις επικαφελίδες.
ΜΟΝΤΕΛΟ «ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ»
Ο χρόνος για την προσέλκυση της προσοχής των επισκεπτών σας είναι αρκετά περιορισμένος. Μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα από την είσοδό τους, θα είναι σε θέση να διαπιστώσουν αν η ιστοσελίδα σας είναι σε θέση να τους παρέχει τις επιθυμητές πληροφορίες. Φροντίστε να ακολουθήστε το μοντέλο της ανεστραμμένης πυραμίδας, έτσι ώστε να οργανώσετε ορθά τη δομή σας.
- Τοποθετείστε τα σημαντικά μηνύματα που θέλετε να επικοινωνήσετε περισσότερο στην κορυφή.
- Εν συνέχεια, αναδιπλώστε τις υποστηρικτικές πληροφορίες και λεπτομέρειες.