Πως να ταξινομήσετε: Τη λίστα ελέγχου του SEO
Είναι αρκετά δύσκολο, να εξηγήσουμε σε έναν μη γνώστη SEO πώς να ταξινομήσει μια ιστοσελίδα. Σε έναν άλλο και πιο περίπλοκο τομέα, για να το κάνετε καλά, πρέπει να έχετε μια καλή βάση σε μια μεγάλη ποικιλία λεπτομερών θεμάτων. Αυτό το άρθρο καλύπτει μια λίστα ελέγχου εννιά σημείων, των κυριότερων στοιχείων που πρέπει να διαχωριστούν για να ταξινομηθούν.
-
Διευθυνσιοδοτικές διευθύνσεις URL με δυνατότητα πρόσβασης και αναζήτησης
Θέλουμε τα bot της Google να μπορέσουν να έρθουν σε αυτή τη σελίδα, να κατανοήσουν το περιεχόμενο που υπάρχει εκεί σε μορφή αναγνώσιμη από κείμενο, να κατανοήσουν εικόνες και οπτικά, βίντεο ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει στη σελίδα με έναν τρόπο όπου θα μπορέσουν να τα τοποθετήσουν στον ιστότοπο τους. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας. Χωρίς αυτό, κανένα από τα υπόλοιπα πράγματα δεν έχει σημασία.
-
Έρευνα λέξεων-κλειδιών
Χρειάζεται να γνωρίζεται και να “αποκαλύπτεται” τις λέξεις και φράσεις όπου χρησιμοποιούν οι ερευνητές για να λύσουν ή να λάβουν απαντήσεις στο πρόβλημα που έχουν στον κόσμο σας. Αυτά θα πρέπει να είναι προβλήματα που ο οργανισμός σας, ο ιστότοπος σας εργάζεται πραγματικά για την επίλυση, ότι το περιεχόμενό σας θα τους βοηθήσει να λύσουν. Αυτό που θέλετε εδώ είναι μια πρωτεύων λέξη-κλειδί και ίσως αν υπάρχει ένα σύνολο συναφών δευτερευουσών λέξεων-κλειδιών που μοιράζονται την πρόθεση του ερευνητή. Έτσι, η πρόθεση πίσω από όλους αυτούς τους όρους
και φράσεις πρέπει να είναι η ίδια, έτσι ώστε το ίδιο περιεχόμενο να μπορεί να το εξυπηρετήσει. Όταν το κάνετε αυτό, έχουμε τώρα ένα κύριο και δευτερεύον σύνολο λέξεων-κλειδιών που μπορούμε να στοχεύσουμε στις προσπάθειές μας για βελτιστοποίηση.
-
Διερευνήστε το SERP για να βρείτε αυτό που πιστεύει η Google ότι είναι σχετικό με τον ερευνητή
Θέλω να κάνετε κάποια έρευνα SERP, δηλαδή να εκτελέσετε ένα ερώτημα αναζήτησης στο Google, να δείτε τι έρχεται σε εσάς και στη συνέχεια να υπολογίσετε από εκεί που η Google πιστεύει ότι είναι σχετική με τις αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών.Τι πιστεύει η Google ότι είναι το περιεχόμενο που θα απαντήσει στο ερώτημα αυτού του ερευνητή;
Προσπαθείτε να καταλάβετε την πρόθεση, τον τύπο του περιεχομένου που απαιτείται και ο,τι κομμάτι λείπει όπου μπορεί να υπάρχει εκεί. Εάν μπορείτε να βρείτε τρύπες όπου, κανείς δεν εξυπηρετεί αυτό,αλλά ξέρω ότι οι άνθρωποι θέλουν την απάντηση σε αυτό, ίσως να είναι σε θέση να γεμίσει αυτό το κενό και να αναλάβει αυτή την κατάταξη θέση.
-
Έχετε το πιο έγκυρο άτομο να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα εξυπηρετήσει το στόχο του ερευνητή
Υπάρχουν τρία στοιχεία εδώ. Πρώτον, θέλουμε ένα πραγματικά αξιόπιστο, αξιόλογο άτομο ή πρόσωπα ενίσχυσης να δημιουργήσουν το περιεχόμενο. Γιατί αυτό? Λοιπόν, αν το κάνουμε αυτό, κάνουμε ενίσχυση,κάνουμε κοινωνική κατανομή πιο πιθανό να συμβεί και το περιεχόμενό μας γίνεται πιο αξιόπιστο, τόσο στα μάτια των ερευνητών και των επισκεπτών, όσο και στα μάτια της Google. Έτσι, στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό. Στη συνέχεια, προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε το στόχο του ερευνητή και να επιλύσουμε το έργο του και θέλουμε να το κάνουμε αυτό καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον το κάνει στη σελίδα ένα, γιατί αν δεν το κάνουμε, ακόμα κι αν έχουμε βελτιστοποιήσει πολλά από αυτά τα άλλα πράγματα, με την πάροδο του χρόνου η Google θα συνειδητοποιήσει, ξέρετε τι; Οι ερευνητές απογοητεύονται από το αποτέλεσμά σας σε σύγκριση με άλλα αποτελέσματα και πρόκειται να κατατάξουν τους άλλους υψηλότερα.
-
Δημοσιεύστε αναγκαστικές ετικέτες τίτλου και μετά-περιγραφές
Ναι, η Google εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την περιγραφή meta αρκετά συχνά. Ξέρω ότι φαίνεται ότι μερικές φορές δεν το κάνουν. Αλλά, στην πραγματικότητα, υπάρχει ένα υψηλό ποσοστό του χρόνου που χρησιμοποιείται η πραγματική περιγραφή meta από τη σελίδα. Υπάρχει ακόμη υψηλότερο ποσοστό όπου χρησιμοποιείται ο τίτλος. Η διεύθυνση URL, ενώ η Google μερικές φορές περικόπτει εκείνες που χρησιμοποιούνται, επίσης στο απόσπασμα καθώς και άλλα στοιχεία. Θα μιλήσουμε για το σχήμα και άλλα είδη σήμανσης αργότερα. Αλλά το απόσπασμα είναι κάτι που είναι κρίσιμο για τις προσπάθειες SEO σας, γιατί αυτό καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται στο αποτέλεσμα της αναζήτησης. Με τον τρόπο με τον οποίο η Google εμφανίζει το αποτέλεσμά σας καθορίζει εάν οι χρήστες επιθυμούν να κάνουν κλικ στην καταχώρισή σας ή σε κάποιον άλλον. Το απόσπασμα είναι η ευκαιρία σας να πείτε, “Ελάτε να κάνω κλικ σε εμένα αντί των άλλων τύπων”. Αν μπορείτε να το βελτιστοποιήσετε, τόσο από την προοπτική λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιώντας τις λέξεις και τις φράσεις που θέλουν οι άνθρωποι, όσο και από τη σχετικότητα και το καθαρό σχέδιο της προοπτικής κλικ, μπορείτε πραγματικά να κερδίσετε.
-
Έξυπνα χρησιμοποιούν πρωτεύουσες, δευτερεύουσες και συναφείς λέξεις-κλειδιά
Συναφείς λέξεις-κλειδιά που σημαίνουν αυτές που σχετίζονται σημασιολογικά και που η Google πρόκειται να δει ως κρίσιμη για να αποδείξει σε αυτούς ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με το ερώτημα του ερευνητή – στο περιεχόμενο κειμένου της σελίδας. Γιατί λέμε εδώ περιεχόμενο κειμένου; Επειδή αν το βάλετε καθαρά σε γραφικά ή σε βίντεο ή σε κάποια άλλη ενσωματωμένη μορφή που η Google δεν μπορεί απαραίτητα να αναλύσει εύκολα, ίσως να μην το μετράνε. Μπορεί να μην το αντιμετωπίζουν, καθώς είναι πραγματικά περιεχόμενο στη σελίδα και πρέπει να αποδείξετε στην Google ότι έχετε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά στη σελίδα.
-
Χρησιμοποιήστε πλούσια αποσπάσματα και σήμανση σχήματος για την ενίσχυση του περιεχομένου
Αυτό δεν είναι δυνατό για όλους. Αλλά σε μερικές περιπτώσεις, σε περίπτωση που εισέρχεστε σε ειδήσεις της Google ή σε περίπτωση που βρίσκεστε στον κόσμο των συνταγών και μπορείτε να πάρετε εικόνες ή στην περίπτωση που έχετε μια ευκαιρία εμφάνισης χαρακτηριστικών και εσείς μπορεί να πάρει το οπτικό για αυτό το χαρακτηριστικό απόσπασμα μαζί με αυτή την πίστωση ή στην περίπτωση που μπορείτε να πάρετε πλούσια αποσπάσματα γύρω από τα ταξίδια ή γύρω από τις πτήσεις, άλλες κατακόρυφες που το σχήμα υποστηρίζει αυτή τη στιγμή, καλά, αυτό είναι υπέροχο. Θα πρέπει να επωφεληθείτε από αυτές τις ευκαιρίες.
-
Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα σελίδας
Θέλω να πω ωραία από μια οπτική, UI προοπτική και να φανεί μεγάλη από την εμπειρία χρήστη, επιτρέποντας σε κάποιον να πάει σε όλη τη διαδρομή και να ολοκληρώσει το έργο του με έναν εύκολο, εκπληκτικό τρόπο σε κάθε συσκευή, σε κάθε ταχύτητα, και να είναι ασφαλές επίσης. Η ασφάλεια είναι πολύ σημαντική. Το HTTPS δεν είναι το μόνο πράγμα, αλλά είναι ένα μεγάλο κομμάτι από αυτό που η Google ενδιαφέρεται τώρα.
-
Ποιος θα βοηθήσει να ενισχυθεί αυτό και γιατί;
Όταν έχετε αυτή τη μεγάλη απάντηση, εννοώ μια συγκεκριμένη λίστα ανθρώπων και εκδόσεων SEO που θα σας βοηθήσουν να την ενισχύσετε, θα πρέπει να εκτελέσετε για να κερδίσετε σταθερούς δεσμούς και αναφορές και από στόμα σε στόμα σε ολόκληρο τον ιστό και σε όλα τα κοινωνικά μέσα ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να θεωρηθεί από τους ανιχνευτές της Google και από τους ανθρώπους ως πολύ συναφής και υψηλής ποιότητας.