Google Ads-10 Λόγοι να τις χρησιμοποιήσετε
Εάν θέλεις να κερδίσεις γρήγορα την προσοχή των χρηστών της Google,ο καλύτερος τρόπος είναι οι διαφημίσεις της ή αλλιώς Google Ads. Το Google Ads είναι το διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το πρόγραμμα που σάς επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημίσεις στο διαδίκτυο για να προσεγγίζετε κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η πλατφόρμα του Google Ads λειτουργεί με διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ , δηλαδή πρέπει να πληρώνετε κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Ας δούμε παρακάτω τα 10 πλεονεκτήματά τους.
1. Η μαζική προσέγγιση της Google.
Όταν θέλουμε απάντηση σε κάποιο ερώτημα ή κάποια πληροφορία, η πρώτη μας σκέψη είναι να το ψάξουμε στη Google.Κάθε μέρα διαχειρίζεται πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα.
2. Ικανότητες που επιτρέπουν ένα εύρος στόχευσης.
Η χρησιμοποίηση μικρών κοινών φράσεων-κλειδιών σίγουρα θα δείξει την επιχειρησή σας στα πρώτα στάδια της έρευνας του χρήστη.
Μια άλλη ισχυρή τεχνική για την προσθήκη στη βάση πελατών σας είναι η υποβολή προσφορών σε μεγάλους όρους αναζήτησης λέξεων-κλειδιών Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι που αναζητούν μεγάλες, συγκεκριμένες συμβολοσειρές λέξεων -κλειδιών έχουν μεγαλύτερη πρόθεση. Και η πρόθεση είναι αυτό που κάνει τα άτομα που προσεγγίζετε στις διαφημίσεις τόσο πολύτιμα.
3. Πρόθεση αξιοποίησης
Στο δίκτυο αναζήτησης διαφημίζεστε σε άτομα που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο και όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας, τους βοηθά να βρουν την απάντηση αντί να διακόψουν την εμπειρία περιήγησής τους στο διαδίκτυο.
4. Διατηρείτε τον πλήρη έλεγχο των καμπανιών σας ανά πάσα στιγμή
Μπορούμε να ξεκινήσουμε και να σταματήσουμε καμπάνιες, να προσεγγίσουμε τους κατάλληλους ανθρώπους στο σωστό χρόνο.
5.Χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε προυπολογισμό επιθυμείτε
Μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα, ξεκινώντας από τη μέγιστη προσφορά στη διαφήμιση έως τον ημερήσιο προϋπολογισμό της καμπάνιας.Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε πόσα χρήματα θέλετε να ξοδεύετε κάθε μήνα και να το προσαρμόζετε.
6.Δείτε εύκολα τα αποτελέσματά σας.
Σας επιτρέπει να δείτε ακριβώς πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας – μέχρι το τι έκαναν κλικ, πού πήγαν στη συνέχεια και πόσο χρόνο περνούν εκεί.
7. Λάβετε γρηγορότερα αποτελέσματα από ό, τι με το SEO
Σίγουρα με την πάροδο του χρόνου αποκτάται καλύτερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα της Google αλλά όταν ξεκινάτε με Google Ads η πιθανότητά σας να κάνετε άλματα σε όλα τα οργανικά αποτελέσματα στη σελίδα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης αυξάνεται εκθετικά και αυξάνεται επίσης εύκολα.
8. Χτίστε την αναγνωρισιμότητα
Μέσω του δικτύου αναζήτησης διαφημίσεων, ακόμη και αν οι δυνητικοί πελάτες δεν κάνουν κλικ, βλέπουν την επωνυμία σας, την ετικέτα σας, τι προσφέρετε.
9. Κερδίστε περισσότερες μετατροπές
Η διαφημισή σας θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του χρήστη για τη σελίδα που οδηγεί.Έτσι αν τον ικανοποιεί ο ιστότοπος η αλληλεπίδραση μαζί του θα διαρκέσει περισσσότερο.
10. Μεγιστοποιήστε την απόδοση επένδυσής σας με διαφορετικές στρατηγικές
Ανάλογα το στόχο της επιχειρήσής σας κάθε περίοδο, όπως περισσότερη επισκεψιμότητα ή αύξηση των εγγραφών στην ιστοσελίδα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και διαφορετικές τεχνικές.