Τι είναι το Google My Business και γιατί το χρειάζομαι;
Ξεκινήστε με το Google My Business σήμερα Έχοντας μια σαφή κατανόηση του τι ακριβώς είναι το Google My Business, πώς λειτουργεί και πώς να το χρησιμοποιήσετε, μπορείτε τώρα να δείτε ότι η χρήση αυτού του δωρεάν εργαλείου δεν είναι απλώς μια καλή ιδέα για τοπικό μάρκετινγκ , αλλά απαραίτητη. Ενεργοποιήστε τώρα τον λογαριασμό σας στο Google My Business, ώστε το Εταιρικό προφίλ σας να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές σας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.
Σε μια προσπάθεια να αποκτήσουν μεγαλύτερη προβολή στο Google, πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν μια καταχώριση επιχειρήσεων Google (γνωστή επίσημα ως Εταιρικό προφίλ). Εάν είστε ένας τέτοιος ιδιοκτήτης επιχείρησης, κάτι που μπορεί να μην έχετε συνειδητοποιήσει είναι ότι η δημιουργία ενός Εταιρικού Προφίλ δεν σας δίνει τη διαχείριση και χρειάζεστε αυτές τις δυνατότητες διαχείρισης και επεξεργασίας, εάν θέλετε το Εταιρικό προφίλ σας να λειτουργεί για εσάς ως αποτελεσματικό SEO και εργαλείο παραγωγής μολύβδου. Πώς λοιπόν αποκτάτε διαχείριση του Εταιρικού προφίλ σας Google; Η απάντηση είναι ότι, εκτός από τη δημιουργία ενός δωρεάν Εταιρικού προφίλ, πρέπει επίσης να δημιουργήσετε ξεχωριστά έναν δωρεάν λογαριασμό Google My Business για αυτό το προφίλ.
Χρειάζεστε έναν ξεχωριστό λογαριασμό Google My Business για τη διαχείριση του Εταιρικού προφίλ σας.
Ο λογαριασμός Google My Business είναι το μόνο μέσο με το οποίο μπορείτε να διεκδικήσετε την ιδιοκτησία του Εταιρικού προφίλ σας, να αποκτήσετε δικαιώματα διαχείρισης σε αυτό και να ξεκλειδώσετε πρόσθετες δωρεάν λειτουργίες για να αυξήσετε την προβολή σας στο Google. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα καλύψω όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Google My Business, όπως:
- Τι είναι το Google My Business
- Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google My Business αποτελεσματικά
- Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για SEO
- Πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Google My Business
Διαβάστε παρακάτω για να μπορείτε να ενσωματώσετε αυτό το δωρεάν και ισχυρό εργαλείο στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ!
Τι είναι το Google My Business;
Όπως αναφέρθηκε, το Google My Business είναι ένα εργαλείο που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε και να βελτιστοποιείτε το Εταιρικό προφίλ σας στο Google . Για να εξηγήσουμε λοιπόν τι είναι το Google My Business και πώς λειτουργεί, ας βεβαιωθούμε πρώτα ότι είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με το τι είναι το Εταιρικό προφίλ.
Το Εταιρικό προφίλ σας είναι ο όρος της Google για την καταχώριση της επιχείρησής σας στο Google. Τα Εταιρικά Προφίλ εμφανίζονται στους Χάρτες Google και στα τοπικά αποτελέσματα της Αναζήτησης Google.
Η δημιουργία ενός Εταιρικού προφίλ είναι το ίδιο πράγμα με την προσθήκη ενός μέρους στους Χάρτες Google, κάτι που μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε (συμπεριλαμβανομένου ενός τυχαίου αγνώστου ή μιας αυτόματης δημιουργίας καταχωρίσεων). Το μόνο που απαιτεί η Google είναι το όνομα, η τοποθεσία και η κατηγορία της επιχείρησης.
Μόλις η Google επιβεβαιώσει ότι δεν είναι διπλότυπο, θα δημιουργήσει το Εταιρικό προφίλ για αυτήν την τοποθεσία. Στη συνέχεια, το Εταιρικό προφίλ είναι ανοιχτό στους καταναλωτές να αφήνουν κριτικές, να προσθέτουν φωτογραφίες, να κάνουν ερωτήσεις και ακόμη και να απαντούν σε ερωτήσεις. Το Εταιρικό προφίλ μπορεί επίσης να συμπληρώνεται με πληροφορίες που αντλεί η Google από ολόκληρο τον ιστό.
Αυτό σημαίνει ότι ένα Εταιρικό προφίλ μπορεί να υπάρχει από μόνο του, εκτός από έναν λογαριασμό Google My Business. Και είτε δημιουργήσατε το δικό σας Εταιρικό προφίλ είτε όχι, δεν έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τις πληροφορίες που εμφανίζει ή τις κριτικές που συλλέγει. Εκεί μπαίνει το Google My Business. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό Google My Business, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση, να προσαρμόσετε, να διαχειριστείτε και να βελτιώσετε το Εταιρικό προφίλ σας στο Google, όλα αυτά δωρεάν, τα οποία θα αναλύσουμε στη συνέχεια.
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για τοπικό μάρκετινγκ
Έτσι, διαπιστώσαμε ότι το Google My Business δεν είναι το Εταιρικό προφίλ σας, αλλά ένα εργαλείο με το οποίο βελτιώνετε το Εταιρικό προφίλ σας για να ενισχύσετε την προβολή και την αποτελεσματικότητά του. Ας καλύψουμε τους τέσσερις βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το Google My Business για να κάνετε το προφίλ σας στη λίστα Google ένα καλύτερο εργαλείο τοπικού μάρκετινγκ:
1. Αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές ( Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το Εταιρικό προφίλ σας και εσείς χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας στο Google My Business για να αλληλεπιδράσετε μαζί τους. Μπορείτε να απαντήσετε σε κριτικές, να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να ενεργοποιήσετε την άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων και να ρυθμίσετε σχετικές ειδοποιήσεις. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για να δημοσιεύσετε αναρτήσεις στο Εταιρικό προφίλ σας, όπως θα κάνατε με το Facebook και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης .)
2. Επισημάνετε την επιχείρησή σας ( Μόνο ένα Εταιρικό Προφίλ περιέχει περιορισμένες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, μέσω του πίνακα ελέγχου του λογαριασμού σας στο Google My Business, μπορείτε να παρέχετε ώρες λειτουργίας, έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, προϊόντα και τιμές, χαρακτηριστικά και άλλες λεπτομέρειες που κάνουν την επιχείρησή σας μοναδική . Θα χρησιμοποιήσετε επίσης το Google My Business για να κάνετε αλλαγές και ενημερώσεις όπως απαιτείται.)
3. Αποκτήστε γνώσεις ( Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα ελέγχου του Google My Business για να αποκτήσετε βασικές πληροφορίες σχετικά με το κοινό σας και την απόδοση τοπικής αναζήτησης . Στην καρτέλα αναλυτικών στοιχείων της πλατφόρμας, μπορείτε να δείτε τα ερωτήματα που χρησιμοποιούν οι πελάτες για να βρουν το Εταιρικό προφίλ σας, είτε σας βρήκαν στους Χάρτες Google είτε στην Αναζήτηση Google, μια ανάλυση των ενεργειών που έγιναν στην καταχώρισή σας και την απόδοση των φωτογραφιών σας σε σύγκριση με άλλα προφίλ στην κατηγορία σας. Σημειώστε επίσης ότι υπάρχουν τρόποι παρακολούθησης κλικ από ένα Εταιρικό προφίλ μέσω παραμέτρων UTM και Google Analytics.)
4. Εκτελέστε τοπικό SEO ( Όπως η Google διαθέτει αλγόριθμους για την κατάταξη των διαφημίσεων και των ιστότοπών της, έχει και έναν αλγόριθμο για την κατάταξη των Εταιρικών Προφίλ. Μέσω του πίνακα ελέγχου του Google My Business, μπορείτε να ενσωματώσετε λέξεις-κλειδιά στο Εταιρικό προφίλ σας και να πραγματοποιήσετε άλλες βελτιστοποιήσεις για να το βοηθήσετε να καταταχθεί στα τοπικά αποτελέσματα, τα οποία θα καλύψουμε στη συνέχεια.)
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για SEO
Τα Εταιρικά προφίλ Google είναι δυναμικά. Όχι μόνο αλλάζουν μορφή με βάση την πλατφόρμα, αλλά η Google θα ιεραρχήσει επίσης ενότητες του προφίλ σας σύμφωνα με τον όρο που αναζητήθηκε καθώς και τον τύπο των πληροφοριών που είναι πιο σημαντικές για τους καταναλωτές στην κατηγορία σας. Ακόμη καλύτερα, η Google θα ενθαρρύνει λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του προφίλ σας που πιστεύει ότι είναι σχετικές.
Αλλά πρέπει να υπάρχουν πληροφορίες για να δώσετε προτεραιότητα και λέξεις-κλειδιά που θα ενθαρρυνθούν στο προφίλ σας αρχικά. Ακριβώς όπως εσείς (ή η εταιρεία σας) θα χρησιμοποιούσατε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου όπως το WordPress για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης, το Google My Business χρησιμοποιείται για τη βελτιστοποίηση του προφίλ σας και την επέκταση της απήχησής σας . Πώς χρησιμοποιείτε το Google My Business για τοπικό SEO; Λοιπόν, δεδομένου ότι η βελτιστοποίηση για το Google είναι ουσιαστικά βελτιστοποίηση για όσους αναζητούν, όλα καταλήγουν στα ίδια τρία πράγματα: στόχευση, ποιότητα πληροφοριών και εμπιστοσύνη.
Για να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για SEO, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενσωματώσει σχετικές λέξεις-κλειδιά στο Εταιρικό προφίλ σας, ώστε να μπορείτε να πείτε στην Google τι προσπαθείτε να κατατάξετε. Χρησιμοποιήστε τα στην περιγραφή σας “από την επιχείρηση”, στις απαντήσεις σας σε κριτικές, στις απαντήσεις σας σε ερωτήσεις και στις αναρτήσεις που δημοσιεύετε. Φροντίστε να τα ενσωματώσετε φυσικά όπως θα κάνατε με οποιαδήποτε άλλη στρατηγική SEO .
Η πληρότητα και η ακρίβεια του Εταιρικού προφίλ σας επηρεάζει την κατάταξή του, επομένως φροντίστε να παρέχετε τις ζητούμενες πληροφορίες σε κάθε ενότητα του πίνακα ελέγχου του Google My Business. Ιδιαίτερα σημαντικά εδώ είναι τα στοιχεία επικοινωνίας, οι ειδικές ώρες και τα χαρακτηριστικά σας.
Η τελική προσέγγιση για τη χρήση του Google My Business για SEO απευθύνεται στο στοιχείο εμπιστοσύνης του αλγορίθμου της Google. Διατηρήστε τις πληροφορίες σας ενημερωμένες και ακριβείς καθώς η επιχείρησή σας εξελίσσεται. Διατηρήστε μια σταθερή ροή κριτικών που έρχονται και απαντήστε σε αυτές . Επίσης, δώστε σήμα στην Google ότι είστε ενεργοί ανεβάζοντας τακτικά φωτογραφίες και δημοσιεύοντας αναρτήσεις στο Εταιρικό προφίλ σας μέσω του Google My Business.
Το SEO είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση, αλλά ιδιαίτερα για μικρές επιχειρήσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τοπική στόχευση για να ανταγωνιστούν μεγάλους ανταγωνιστές στο SERP. Η Google κάνει το τοπικό SEO ακόμα πιο εύκολο με τα ισχυρά Επιχειρηματικά Προφίλ της, επομένως ένας λογαριασμός Google My Business είναι απαραίτητος για κάθε επιχείρηση που προσπαθεί να μεγιστοποιήσει την προβολή στην τοπική αγορά.