Οφέλη Ομαδοποίησης Προϊόντων
Η ομαδοποίηση προϊόντων είναι ο συνδυασμός δύο ή περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών μαζί, δημιουργώντας διαφοροποίηση και μεγαλύτερη αξία, ενισχύοντας επομένως την προσφορά στον πελάτη για μια βασική τιμή.
Η ομαδοποίηση έχει αποδειχθεί ότι είναι μια πολύ αποτελεσματική και κερδοφόρα στρατηγική μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της λεγόμενης «καθαρής ομαδοποίησης», στην οποία μια ομάδα προϊόντων διατίθεται μόνο ως πακέτο και δεν πωλείται χωριστά.
Επιχειρηματικά Οφέλη
Η ομαδοποίηση είναι ελκυστική για τους καταναλωτές και συμβάλλει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας, μειώνοντας έτσι το κόστος μάρκετινγκ και διανομής. Επιτρέπει στον καταναλωτή να κοιτάξει σε μία μόνο πηγή που προσφέρει πολλές λύσεις.
Όταν είναι αποτελεσματική μια στρατηγική ομαδοποίησης προϊόντων, μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα κέρδη σε μεμονωμένες πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου.
Οφέλη πελατών
Οι άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα για να λύσουν προβλήματα ή για συγκεκριμένες ανάγκες. Εάν ένας πελάτης έχει πολλές ανάγκες και το πακέτο προϊόντων καλύπτει τις περισσότερες από αυτές, αυτό είναι βολικό για τον πελάτη, ώστε να μπορεί να το αγοράσει.
Όταν θέλουν οι πελάτες να αγοράσουν μεμονωμένα προϊόντα, συνήθως κατανοούν ότι η συνολική τιμή είναι χαμηλότερη όταν τα προϊόντα αγοράζονται ως πακέτο. Με αυτό τον τρόπο κάνουν και περισσότερη οικονομία στα χρήματά τους.