
Μηχανές σύγκρισης τιμών: Skroutz & BestPrice
Οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές πριν την αγορά ενός προϊόντος, κάνουν μία έρευνα στις μηχανές αναζήτησης τιμών, για να έχουν μία πλήρη εικόνα πριν την αγοράς τους.
Δύο από τις πιο δημοφιλείς πλέον μηχανές σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα είναι το Skroutz και το BestPrice. Με την καταχώρηση της επιχείρησης σας σε μία από αυτές τις μηχανές αναζήτησης θα δείτε άμεσα αποτελέσματα, και αυτό γιατί σε οποιαδήποτε αναζήτηση προϊόντος στη google τα αποτελέσματα θα είναι από μία τέτοια πλατφόρμα. Αποκτάτε περισσότερες πιθανότητες να σας γνωρίσουν νέοι πελάτες που διαφορετικά δεν θα ήταν εφικτό.
Η Web Design Studio με μεγάλη εμπειρία στο χώρο μπορεί να αναλάβει τη σύνδεση του e-shop σας με τις μηχανές σύγκρισης τιμών. Αν σας ενδιαφέρει η καταχώρηση του ηλεκτρονικού καταστήματός σε μία από αυτές τις μηχανές αναζήτησης Skroutz και BestPrice, Επικοινωνήστε μαζί μας.
Οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών μπορούν να φέρουν άμεσα αποτελέσματα σε ένα e-shop. Μέσα από τις πλατφόρμες δίνεται στα e-shops πρόσβαση σε ένα μεγάλο κοινό, που είναι αρκετά έτοιμο να αγοράσει.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει για τα καλά στη ζωή των Ελλήνων, με τον τζίρο στις online αγορές να διαμορφώνεται στα 4,5 με 5 δις ετησίως. Είναι λοιπόν ξεκάθαρο πως μια σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική, επιβάλλεται να βρίσκεται online.
Έτσι, πέρα από ένα καλό e-shop, μια σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να εκμεταλλεύεται όλες τις δυνατότητες του διαδικτύου. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση πρέπει να βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και η αγορά-στόχος της. Ένα από αυτά τα μέρη είναι οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών.
Σε αυτό το blog post λοιπόν, παρουσιάζουμε τα χαρακτηριστικά των κύριων comparison sites στην Ελλάδα.
Όταν στην Ελλάδα μιλάμε για ηλεκτρονικές αγορές, ένα από τα πρώτα πράγματα που έρχεται στο μυαλό μας είναι το Skroutz. To Skroutz ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2005 και από τότε κατάφερε να κυριαρχήσει στην εγχώρια αγορά. Για αρκετά χρόνια η πλατφόρμα έβλεπε ετήσια ανάπτυξη 100%, ενώ πλέον μετρά μηνιαίως 8,5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες.
Χαρακτηριστικό της εμπιστοσύνης της αγοράς στο Skroutz είναι τα πάνω από 4.500 χιλιάδες συνεργαζόμενα e-shops, καθώς και τα δέκα εκατομμύρια προϊόντα, διαφόρων κατηγοριών, που προβάλλονται μέσω αυτής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Skroutz έχει επεκταθεί στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας και της Τουρκίας. Επίσης, πλέον δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρήσεις χωρίς e-shop ή και φυσικό κατάστημα, να πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας του Skroutz.
Κόστος & μοντέλο συνεργασίας Skroutz
Για την έναρξη συνεργασίας ενός e-shop με το Skroutz, απαιτείται το εφάπαξ κόστος συμμετοχής της τάξεως των 248€, συν η αγορά σε πόντους (credits), με ελάχιστο κόστος 100€. Τα credits αφαιρούνται από τον λογαριασμό ανάλογα τον αριθμό και το κόστος των κλίκς.
Το Skroutz προσφέρει δυο μοντέλα χρέωσης/προμήθειας. Το CPC (cost per click) και το CPS (cost per sale).
- Με το μοντέλο CPC, τα συνεργαζόμενα e-shops χρεώνονται κάθε φορά που ο χρήστης κάνει κλίκ σε ένα προϊόν και μεταβαίνει μέσω του Skroutz στο e-shop.
Αντίθετα, με το CPS, το Skroutz λαμβάνει προμήθεια επί της αξίας μιας πώλησης.