giveaways & διαγωνισμοί στο Facebook;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορείτε να σκεφτείτε να κάνετε ένα giveaway ή έναν διαγωνισμό στο Facebook και μπορείτε να προσανατολίσετε τον διαγωνισμό γύρω από διαφορετικούς στόχους μάρκετινγκ.
Μερικοί συνήθεις λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις διοργανώνουν giveaways στα social media είναι:
- Για να αποκτήσετε νέους ακόλουθους
- Για να αυξήσετε την αφοσίωση με το υπάρχον κοινό σας
- Για να Προωθήσετε τις σελίδες της επιχείρησής σας
- Για να Αυξήσετε το ενδιαφέρον για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία
Αν και άλλοι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram υποστηρίζουν διαγωνισμούς, το Facebook παραμένει υψηλότερα στα στατιστικά, επειδή το Facebook είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που σκέφτεστε να κάνετε ένα giveaway ή προσπαθείτε να προσεγγίσετε περισσότερο κόσμο, το Facebook είναι μία καλή επιλογή για εσάς.
Η σημασία του Διαγωνισμού Giveaway στο Facebook:
Η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού δώρων στο Facebook είναι μια εξαιρετική στρατηγική για να αυξήσετε την προσέγγιση και την αφοσίωση των θαυμαστών στη Σελίδα σας. Μπορείτε να ενσωματώσετε ένα μηνιαίο δώρο για να δεσμεύσετε τους θαυμαστές σας και την αφοσίωσή τους στη Σελίδα σας, καθώς ουσιαστικά τους κάνει να επιστρέφουν για περισσότερα. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε αυξημένη προβολή στη Σελίδα σας ως οδηγό σε μια εκδήλωση που φιλοξενείτε!
Βήμα 1: Αποφασίστε τον στόχο του διαγωνισμού
Βήμα 2: Καθορίστε το Βραβείο Διαγωνισμού, γνωστό και ως WIIFM
Βήμα 3: Προσδιορίστε τη μέθοδο συμμετοχής στο διαγωνισμό και δημιουργήστε τη δημοσίευση Giveaway
Βήμα 4: Δημιουργήστε το Giveaway Post
Βήμα 5: Επιλέξτε τον νικητή του διαγωνισμού
Βήμα 6: Ανακοινώστε τον Νικητή
Βήμα7: Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Νικητή