Social Media Posts
Κάθε σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να έχει ηλεκτρονική παρουσία στα social media. Είναι πολύ σημαντική η εικόνα μίας επιχείρησης στα social media καθώς έτσι ο πελάτης θα εμπιστευτεί πιο εύκολα την επιχείρηση αφού είναι πολύ πιθανό να είναι η πρώτη επαφή του με την επιχείρησή σας. Ένα post μπορεί να δώσει μεγάλη δημοφιλία στο brand του καταστήματος σας. Είναι σημαντικό να δημοσιεύετε τακτικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να υπενθυμίζετε στους ακόλουθούς σας τις υπηρεσίες σας. Τακτική ανάρτηση σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για δυνητικούς πελάτες! Επίσης, σας γνωρίζουν καλύτερα και μπορούν να ενημερωθούν για υπηρεσίες και προϊόντα που δεν γνώριζαν.
Μάθετε πώς να δημιουργείτε περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης με ένα πρόγραμμα κοινωνικού περιεχομένου
Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, της αναγνώρισης της επωνυμίας και των πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα τις σχέσεις σας με τους πελάτες. Ένα ποιοτικό πρόγραμμα περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε περισσότερους ακόλουθους και να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβείτε την επωνυμία σας στο επόμενο επίπεδο, προσεγγίζοντας πελάτες όπου περνούν το χρόνο τους στο διαδίκτυο.
Το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να περιλαμβάνεται στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, επειδή είναι ένα οικονομικό εργαλείο μάρκετινγκ που επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται μεγάλες εταιρείες και να δημιουργούν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στην επωνυμία σας να επιδείξει τη μοναδική της προσωπικότητα, αλλά οι ακόλουθοί σας εξακολουθούν να περιμένουν ποιοτικό περιεχόμενο που είναι ελκυστικό και μπορεί να τους ενημερώσει και να τους εκπαιδεύσει για τον κλάδο, την επωνυμία και τα προϊόντα σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα που λαμβάνει ο ιστότοπός σας και είναι ένα απαραίτητο εργαλείο πωλήσεων. Όσο περισσότερο αυξάνετε την προβολή σας στο διαδίκτυο, τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες. Κάθε ανάρτηση που δημιουργείτε είναι μια νέα ευκαιρία για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, αλλά το σχέδιο περιεχομένου σας θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν υγιή συνδυασμό προωθητικών και εκπαιδευτικών ή ελκυστικών αναρτήσεων που μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές βομβαρδίζονται με διαφημίσεις σε καθημερινή βάση. είναι έξυπνοι και δεν θέλουν να ακολουθούν επιχειρήσεις που προσπαθούν συνεχώς να τους πουλήσουν προϊόντα. Αντίθετα, οι πελάτες σας θέλουν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από επωνυμίες που προσφέρουν αξία, είτε με τη μορφή ψυχαγωγικού ή εκπαιδευτικού περιεχομένου ή προωθήσεων πωλήσεων.
Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε 7 βήματα
1. Μάθετε για το κοινό σας ( Η μελέτη του κοινού σας μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποιοι τύποι αναρτήσεων θα έχουν καλύτερη απόδοση. Τα πράγματα που πρέπει να προσδιορίσετε σχετικά με το κοινό-στόχο σας περιλαμβάνουν: ηλικία, γένος, εκπαίδευση, εισόδημα, τα ενδιαφέροντα, γεωγραφικές τοποθεσίες
2. Θέστε στόχους (Όλες οι επιχειρηματικές σας πρωτοβουλίες και οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ χρειάζονται στόχους που θα σας βοηθήσουν να μετρήσετε την απόδοση. Μερικοί στόχοι που μπορείτε να έχετε για τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν, αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, επισκεψιμότητα του ιστότοπου, πωλήσεις και παραγωγή μολύβδου, σύμπλεξη)
3. Εκτελέστε ανταγωνιστική ανάλυση (Εάν οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν ήδη με επιτυχία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ελέγξτε τα προφίλ τους για να δείτε ποιοι τύποι περιεχομένου έχουν καλή απόδοση για αυτούς.)
4. Συγκεντρώστε περιεχόμενο ( Η επωνυμία σας έχει πιθανώς μερικά κομμάτια περιεχομένου που έχουν ήδη αναπτυχθεί για χρήση μάρκετινγκ. Πάρτε όλο το περιεχόμενό σας και δείτε τι μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.)
5. Αναπτύξτε ένα σχέδιο δημιουργίας περιεχομένου (Πιθανότατα δεν έχετε αρκετό περιεχόμενο για να επαναχρησιμοποιήσετε για καθημερινές αναρτήσεις, επομένως πρέπει να έχετε ένα σχέδιο δημιουργίας περιεχομένου που σας επιτρέπει να αφιερώνετε ποιοτικό χρόνο δημιουργώντας περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε περιεχόμενο που δημιουργούν για εσάς οι ακόλουθοί και οι πελάτες σας. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC) σάς επιτρέπει να ζητάτε από τους ακόλουθούς και τους πελάτες σας να σας στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο από αυτούς χρησιμοποιώντας τα προϊόντα.)
6. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο (Η δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκ των προτέρων, εξοικονομώντας χρόνο.)
7. Αξιολογήστε το περιεχόμενο (Αφού δημοσιεύσετε περιεχόμενο, μην το ξεχνάτε. Επαναξιολογήστε το περιεχόμενό σας τακτικά για να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιοι τύποι αναρτήσεων έχουν καλή απόδοση και να έχετε τη μεγαλύτερη αφοσίωση μεταξύ του κοινού-στόχου σας.)