
Email Campaign (Newsletter)
Μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια ακολουθία προσπαθειών μάρκετινγκ που έρχεται σε επαφή με πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα. Οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν σχεδιαστεί για να προσεγγίζουν τους συνδρομητές την καλύτερη στιγμή και να παρέχουν πολύτιμο περιεχόμενο και σχετικές προσφορές. Η χρήση καμπανιών email σάς επιτρέπει να οικοδομείτε βαθιές και αξιόπιστες σχέσεις με τους πελάτες σας.
Γιατί πρέπει να στέλνω καμπάνιες email;
- Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βοηθούν στην ανάπτυξη δυνητικών πελατών
- Τα email συμβάλλουν στη διατήρηση των πελατών
- Με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να συλλέγετε δεδομένα σχετικά με τους συνδρομητές
- Τα email βοηθούν την επιχείρησή σας να βελτιωθεί
Γιατί πρέπει να στέλνω καμπάνιες email;
1. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βοηθούν στην ανάπτυξη δυνητικών πελατών
2. Τα email συμβάλλουν στη διατήρηση των πελατών
3. Με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να συλλέγετε δεδομένα σχετικά με τους συνδρομητές
4. Τα email βοηθούν την επιχείρησή σας να βελτιωθεί
Τι είναι μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email;
Μια καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια προγραμματισμένη σειρά email που χρησιμοποιούνται για την καλλιέργεια δυνητικών πελατών και τρέχοντες πελάτες με σκοπό την ενθάρρυνση της αφοσίωσης και την αύξηση των πωλήσεων. Κάθε μεμονωμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οδηγεί σε μια συγκεκριμένη παρότρυνση για δράση, δηλαδή να κάνει τους χρήστες να εγγραφούν, να κλείσουν μια κλήση, να συνεχίσουν την ανάγνωση ή να προσθέσουν ένα προϊόν στο καλάθι τους.
Καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη δημιουργία εσόδων
Μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους υπάρχοντες πελάτες σας για να προωθήσετε ευκαιρίες ανω-πωλήσεων και πολλαπλών πωλήσεων . Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε καμπάνιες για να καταγράψετε μια μετατροπή πωλήσεων από δυνητικούς πελάτες που βρίσκονται κοντά σε μια απόφαση αγοράς.
Εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω email ευαισθητοποίησης
Δεν είναι όλοι όσοι συμμετέχουν στη λίστα email σας έτοιμοι να λάβουν μια απόφαση αγοράς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να παραμένετε πρώτοι στο μυαλό παρέχοντας παράλληλα το εκπαιδευτικό περιεχόμενο που είναι πιο σχετικό με αυτούς. Πράγματι, οι καμπάνιες email αναγνωρισιμότητας σάς βοηθούν να λύσετε τους αναγνώστες σας και να καθιερωθείτε ως ηγέτης στον κλάδο σας. Εάν οι συνδρομητές ακούν περισσότερα από εσάς παρά από τους ανταγωνιστές σας, είναι πιο πιθανό να βασιστούν σε εσάς όταν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες για ένα θέμα — ή όταν χρειάζονται ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Ηγετικές καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Καθώς είστε πάντα στην κορυφή του μυαλού, μπορείτε επίσης να εξετάσετε τρόπους για να προσδιορίσετε τους δυνητικούς πελάτες με την υψηλότερη πρόθεση αγοράς και να παρέχετε περιεχόμενο εστιασμένο στις μετατροπές που τους “τροφοδοτεί” προς μια πώληση (ή τουλάχιστον για να γίνουν έτοιμοι για πωλήσεις). Σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να είστε πιο εκ των προτέρων σχετικά με το ότι θέλετε οι παραλήπτες να αγοράσουν. Μπορείτε να συμπεριλάβετε παροτρύνσεις για δράση με επίκεντρο τις αγορές, όπως “Αγοράστε τώρα”, “Αγορά τώρα” και “Προσθήκη στο καλάθι”. Ωστόσο, είναι σημαντικό οι παραλήπτες να έχουν δείξει ισχυρή πρόθεση αγοράς. Η προσθήκη αντικειμένων στο καλάθι τους ή η ύπαρξη ιστορικού αγορών είναι και οι δύο ισχυροί δείκτες.