Facebook Feed Products xml
Με τη χρήση Facebook Feed Products xml μπορείτε να ανεβάζετε μαζικά τα προϊόντα σας στο κατάστημα Facebook & Instagram χωρίς να χρειάζεται να γίνεται η διαδικασία αυτή χειροκίνητα. Κάθε ενημέρωση που θα πραγματοποιείται στον ιστότοπό σας θα ενημερώνει και το κατάστημα Facebook. Η καταχώρηση των νέων προϊόντων, η ενημέρωση των τιμών και των προσφορών δεν θα είναι πλέον ένα πρόβλημα για εσάς.
Εάν είστε μια επιχείρηση με πρώτη στο διαδίκτυο (κάτι που είναι πολύ πιθανό), έχετε ήδη μια ροή προϊόντων.
Μια ροή προϊόντος είναι η πραγματική λίστα προϊόντων μαζί με πληροφορίες προϊόντος. Γνωστά και ως ροές αγορών, αυτά τα αρχεία CSV, TXT ή XML μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εμφάνιση πληροφοριών στον ιστότοπό σας και στα κανάλια μάρκετινγκ προϊόντων όπως το Amazon, το Google, το Facebook για την εμφάνιση καταχωρίσεων προϊόντων, την προβολή διαφημίσεων και την επαναστόχευση χρηστών.
Κάθε πλατφόρμα και κανάλι έχει διαφορετικές απαιτήσεις, αλλά συνολικά, το αρχείο σας θα περιέχει:
• εικόνες
• Τίτλοι προϊόντων
• Περιγραφές προϊόντων
• Τιμές
• ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ας υποθέσουμε ότι πουλάτε μόνο ένα προϊόν στον ιστότοπό σας. Χρειάζεστε μια ροή προϊόντων για τα κανάλια αγορών;
Πιθανώς όχι.
Αλλά ακόμα κι αν προσθέσετε διαφορετικές παραλλαγές του προϊόντος σας – διαφορετικά μεγέθη και χρώματα – θα σας φανεί δύσκολο να εισαγάγετε αυτά τα δεδομένα. Έτσι, για μεγάλες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με εκατοντάδες προϊόντα και τις παραλλαγές τους, η ροή προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας .
Και ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να προβάλετε διαφημίσεις προϊόντων αμέσως, η ύπαρξη μιας ροής προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας. Αντί να τραβάτε με μη αυτόματο τρόπο χαρακτηριστικά προϊόντος για τη δημιουργία σελίδων κατηγορίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φίλτρο στη ροή του προϊόντος σας και να το συμπληρώσετε αυτόματα.
Γιατί οι ροές προϊόντων είναι τόσο σημαντικές για τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου;
Στην ακατέργαστη μορφή τους, οι ροές προϊόντων περιέχουν απλώς πληροφορίες προϊόντος. Αλλά στο πλαίσιο του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, το χρησιμοποιείτε για να μεταφέρετε δεδομένα προϊόντων από το ένα μέρος στο άλλο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ροές προϊόντων για :
- Προβάλετε διαφημίσεις σε κανάλια αγορών όπως το Facebook, το Amazon, το Instagram ή το Google.
- Ξεκινήστε καμπάνιες δυναμικού επαναληπτικού μάρκετινγκ για να στοχεύσετε χρήστες που έχουν δει το προϊόν σας.
- Στείλτε πληροφορίες σε διανομείς και λιανοπωλητές, ώστε να μπορούν να ενημερώνουν εύκολα τον ιστότοπό τους.
- Πουλήστε προϊόντα σε αγορές, ώστε τα προϊόντα σας να είναι εύκολα αναζητήσιμα.
- Αξιοποιήστε τα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου για να μειώσετε τα εγκαταλελειμμένα καρότσια, τις έρευνες μετά την αγορά ή να ενεργοποιήσετε την αναζήτηση ιστότοπου.
Ποιος ωφελείται από μια βελτιστοποιημένη ροή προϊόντων;
Οι έμποροι με πολλά SKU και κυμαινόμενες καταχωρίσεις προϊόντων που επιθυμούν να κατακτήσουν το πολυκαναλικό μάρκετινγκ επωφελούνται από τις βελτιστοποιημένες ροές προϊόντων.
Οι βελτιστοποιημένες ροές προϊόντων μπορούν να δημιουργηθούν χειροκίνητα ή αυτόματα. Η αυτόματη βελτιστοποίηση μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την κλίμακα, ελευθερώνοντας τον χρόνο σας για να σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερα.
Έτσι έχετε τρεις επιλογές για να διαλέξετε:
- Δημιουργήστε μια μη αυτόματη ροή προϊόντος χρησιμοποιώντας ένα υπολογιστικό φύλλο Τραβήξτε τη ροή του προϊόντος σας από το κατάστημά σας χρησιμοποιώντας το API περιεχομένου
- Αυτοματοποιήστε τη ροή των προϊόντων σας με μια εφαρμογή
Ανεξάρτητα από τη μέθοδο που θα επιλέξετε, μια βελτιστοποιημένη ροή προϊόντων σάς δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τις καμπάνιες, να επεκτείνετε σε νέα κανάλια, να δημιουργήσετε περισσότερες καμπάνιες και, το πιο σημαντικό, να δημιουργήσετε καλύτερα δημιουργικά .
Διαφορετικοί τύποι ροών προϊόντων στο Facebook
Το Facebook σάς επιτρέπει να δημιουργείτε καταλόγους ανάλογα με το είδος του αποθέματος που πουλάτε – ηλεκτρονικό εμπόριο, ξενοδοχεία, πτήσεις, προορισμούς, οχήματα ή ακίνητα.
Το Facebook απαιτεί τα ακόλουθα υποχρεωτικά πεδία ανεξάρτητα από τον τύπο του αποθέματός σας:
- ταυτότητα
- τίτλος
- περιγραφή
- διαθεσιμότητα
- κατάσταση
- τιμή
- Σύνδεσμος
- εικόνα_σύνδεσμος
- μάρκα
Αρκεί όμως το Facebook για την προβολή αποτελεσματικών διαφημίσεων; Οχι.
Αν και μειώνονται από την ενημέρωση iOS 14 , οι δυνατότητες στόχευσης του Facebook εξακολουθούν να είναι ισχυρές. Μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε το κατάλληλο κοινό, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες;
Πιθανώς όχι.
Η κόπωση των διαφημίσεων από τα δημιουργικά είναι ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα. Εάν χρησιμοποιείτε τη ροή του προϊόντος σας ως έχει, θα τραβήξει εικόνες από τον ιστότοπό σας.
Αυτό δεν πρόκειται να ελκύσει το κοινό σας, ειδικά αν σκοπεύετε να το επαναστοχεύσετε.
Το άλλο πρόβλημα είναι ότι περιορίζεστε στα πεδία που χρησιμοποιεί το Facebook. Ας υποθέσουμε ότι συμπεριλαμβάνετε την τιμή και τη διαθεσιμότητα στο δημιουργικό σας. Αυτό μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον των αγοραστών, αλλά δεν είναι αρκετό για να τους κάνει να θέλουν να αγοράσουν.
Χρειάζεστε μια δημιουργική πλατφόρμα αυτοματισμού και παραγωγής όπως το Hunch, ώστε να μπορείτε να σχεδιάζετε πραγματικά τις διαφημίσεις σας και να μην προβάλλετε απλώς στατικές εικόνες προϊόντων σας.
Με το Hunch Studio, μπορείτε να παραμείνετε στην επωνυμία στον αυτόματο πιλότο. Θέλετε να προωθήσετε τη δωρεάν αποστολή; Ή να υπενθυμίσει στους αγοραστές τα εγκαταλελειμμένα καρότσια τους; Ή χρησιμοποιήστε τον καιρό για να αναγκάσετε μια αγορά; Μπορείτε να τα κάνετε όλα αυτά και πολλά άλλα!