
Βελτιστοποίηση Σελίδων Προϊόντων
Η βελτιστοποίηση της σελίδας προϊόντων σας είναι πολύ σημαντική καθώς όλοι οι πιθανοί πελάτες θα μπαίνουν μεσα σε αυτό το site για να ενημερώνονται για τις τιμές και την διαθεσιμότητα των αντικειμένων που πουλάτε. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας εύκολα και γρήγορα.
1. Καλύτερος τίτλος και περιγραφή προϊόντος
Όταν γράφετε περιγραφές προϊόντων , πρέπει να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά (Tags) που αντιπροσωπεύουν το προϊόν.
Έτσι οι πελάτες σας θα βρουν πιο εύκολα αυτό που αναζητούν καθώς η Google θα κατατάξει τη σελίδα σας πιό πάνω στην αναζήτητηση εάν περιέχει σχετικά tags.
Οι περιγραφές προϊόντων δίνουν στους πελάτες περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν από ό,τι μία εικόνα από μόνη της.
Είναι καλή ιδέα να έχετε μια σύντομη περιγραφή πάνω από το εκάστοτε προϊόν, η οποία να είναι απλή και σύντομη, και μία μεγαλύτερη, πιο λεπτομερή εκδοχή της πιο κάτω στη σελίδα για πελάτες που θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με αυτό.
2. Βελτιώστε τις εικόνες προϊόντων
Μια εικόνα υψηλής ευκρίνειας με σωστό φωτισμό θα δώσει μια καλύτερη ιδέα στο πελάτη για το εκάστοτε προϊόν από μια θολή ή θαμπή εικόνα.
Για να είναι επιτυχημένες οι εικόνες των προϊόντων σας, πρέπει να ακολουθουν τα παρακάτω κριτήρια:
- Καλός Φωτισμός
- Σωστό Focus
- Υψηλή ανάλυση
3. Δημιουργήστε βίντεο για τα προϊόντα σας
Τα βίντεο είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διαφημίζετε τα οφέλη των προϊόντων σας.
Όταν οι άνθρωποι κάνουν αγορές μέσω ίντερνετ είναι πιο δύσκολο γι ‘αυτούς να φανταστούν πώς μοιάζει ή πώς θα λειτουργήσει ένα προϊόν, επομένως αν δουν ένα video σχετικά με αυτό μπορεί πραγματικά να τους βοηθήσει να αποφασίσουν αν θα το αγοράσουν ή όχι
4. Συμπεριλάβετε παραλλαγές των προϊόντων
Οι παραλλαγές των προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Προσφέροντας προϊόντα σε διαφορετικά μεγέθη, χρώματα ή με πρόσθετα χαρακτηριστικά, μπορείτε να προσφέρετε περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές που θέλουν να τα αγοράσουν.
Για παράδειγμα, αν πουλάτε ρούχα θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε χρωματικές ή σχεδιαστικές παραλλαγές τους ώστε να παρέχετε μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές.