Βελτιστοποίηση eshop
Σε αυτό το άρθρο σας παραθέτουμε 3 τρόπους για να βελτιστοποιήσετε το eshop σας έτσι ώστε να μπορέσετε να γίνετε πιο ανταγωνιστικοί από άλλα καταστήματα eshop.
1. Κατανοήστε ποια είναι τα απαραίτητα στοιχεία για μια σελίδα προϊόντων eshop
Σίγουρα μία πρώτη βοηθητική κίνηση είναι να δείτε τις σελίδες ανταγωνιστών σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επισκεφθείτε τις σελίδες προϊόντων των άλλων καταστημάτων του κλάδου σας. Δείτε τις στρατηγικές που ακολουθούν και αξιοποιήστε τις προς όφελος σας.
Στις πιο επιτυχημένες σελίδες προιόντων σε κάθε κατασκευή eshop, θα βρείτε μια ποικιλία των παρακάτω στοιχείων:
- Ξεκάθαρες και μοναδικές περιγραφές
- Εξαιρετικές φωτογραφίες προϊόντων
- Κριτικές προϊόντων για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του καταναλωτή
- Εξατομικευμένες επιλογές
- Ξεκάθαρη παρουσία του κουμπιού “Προσθήκη στο Καλάθι”
- Επιπρόσθετες πληροφορίες αποστολής ή αγοράς
2. Απαντήστε τις ερωτήσεις των καταναλωτών στο περιεχόμενο προϊόντος
Το σωστό copywriting είναι σημαντικό για μία σελίδα προϊόντων eshop, όχι μόνο για τους καταναλωτές αλλά και για τη βελιστοποίηση των ιστοσελίδων SEO. Αν χρησιμοποιείτε τις περιγραφές του κατασκευαστή, είναι σίγουρο ότι δεν θα είστε ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί στην κατάταξη αναζητήσεων. Καλό θα είναι με βάση τα κείμενα που σας παρέχει ο προμηθευτής να δημιουργήσετε τα δικά σας μοναδικά κείμενα για κάθε προϊόν.
3. Επιτυχημένη φωτογράφιση προϊόντων για eshop
Οι φωτογραφίες των προϊόντων σας είναι συνήθως το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος στο eshop σας. Εκτός όμως από την πρώτη εντύπωση, οι φωτογραφίες προϊόντων σε ένα eshop βοηθούν στο να παρουσιάσετε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα προϊόντα, έτσι ώστε να βοηθήσετε την διαδικασία αγοράς.
Ξεκινήστε με σωστή φωτογράφιση προιόντων
Οι φωτογραφίες με φτωχό φωτισμό είναι απωθητικές για τους καταναλωτές. Δε χρειάζεται όμως να ξοδέψετε πολλά χρήματα για να αποκτήσετε το βασικό εξοπλισμό για φωτογραφίες επαγγελματικού επιπέδου. Υπάρχουν οικονομικές λύσεις στην αγορά ώστε να σας παρέχει κάποιος τη βοήθεια που χρειάζεστε.