
Λόγοι για τους οποίος πρέπει να ελέγχετε συχνά την Επιχείρηση σας στο Google
Πώς να βρείτε την επιχείρησή σας στο Google
Εάν το Εταιρικό προφίλ που δημιουργήσατε δεν εμφανίζεται στους Χάρτες Google, στην Αναζήτηση ή σε άλλα ακίνητα της Google, ίσως χρειαστεί να κάνετε περισσότερα βήματα. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να προσπαθήσετε να διορθώσετε το πρόβλημα.
Δεν είναι δυνατή η εύρεση επιχείρησης στο Google Η επιχείρησή σας δεν έχει επαληθευτεί. Οι πληροφορίες επιχείρησης που μας παρέχετε δεν θα είναι κατάλληλες για εμφάνιση στο Google μέχρι να επαληθεύσετε το Εταιρικό προφίλ σας . Ωστόσο βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σας είναι σωστές και ότι είστε ο μόνος που μπορείτε να τις επεξεργαστείτε.
Τυπικές μέθοδοι επαλήθευσης
- Τηλέφωνο ή κείμενο
- Ηλεκτρονική Διεύθυνση
- Εγγραφή βίντεο
- Ζωντανή βιντεοκλήση
- Καρτ ποστάλ
Η επιχείρησή σας εμφανίζεται στους Χάρτες Google, αλλά δεν εμφανίζεται πάντα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η τοποθέτηση των πληροφοριών της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης ποικίλλει. Για να εξασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή κατάταξη, βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες της επιχείρησής σας είναι σωστές, περιεκτικές και ενημερωμένες.
Πώς προέρχεται και χρησιμοποιεί η Google πληροφορίες στα Εταιρικά Προφίλ και στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης
Για να παρέχει στους χρήστες τις πιο ολοκληρωμένες και ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με μέρη, η Google εμφανίζει προφίλ (συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών προφίλ) στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google, καθώς και ιστότοπους και εφαρμογές τρίτων μέσω API όπως αυτά στους Χάρτες Google Πλατφόρμα . Η Google μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει πληροφορίες προφίλ για να δημιουργήσει πληροφορίες και δυνητικούς πελάτες για εταιρικούς πελάτες.
Πληροφορίες για το Εταιρικό προφίλ σας
Για παράδειγμα, εάν οι πελάτες αναζητούν ένα εστιατόριο που διαχειρίζεστε, μπορούν να βρουν πληροφορίες που έχετε προσθέσει, όπως πότε είστε ανοιχτοί και πού βρίσκεστε. Ενδέχεται επίσης να λάβουν πληροφορίες που δεν έχετε προσθέσει, όπως έναν σύνδεσμο προς το μενού σας ή φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει οι πελάτες από τα γεύματα που έχουν απολαύσει. Ο συνδυασμός των πληροφοριών που παρέχονται από εσάς και άλλες πηγές επιτρέπει στους πελάτες να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με την τοποθεσία σας. Οι χρήστες μπορούν επίσης να βρουν εξατομικευμένες προτάσεις και αντιστοιχίσεις με βάση τις προτιμήσεις τους.
Πληροφορίες στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης
Η Google χρησιμοποιεί πληροφορίες επιχείρησης για να βοηθήσει στην εμφάνιση σχετικών αποτελεσμάτων τοπικής αναζήτησης στο Google, όπως στους Χάρτες και την Αναζήτηση Google. Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης κομμωτηρίου, η επιχείρησή σας μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης για άτομα που αναζητούν “κομμωτήρια κοντά μου” ή “κομμωτήρια ανοιχτά τώρα”, επειδή έχετε δώσει πληροφορίες που περιλαμβάνουν τη διεύθυνση και τις ώρες λειτουργίας σας.
Πρόσφατα προσθέσατε ή επεξεργαστήκατε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας.
Τα αποτελέσματα αναζήτησής μας βασίζονται σε αλγόριθμους που λαμβάνουν υπόψη ένα ευρύ φάσμα παραγόντων. Όταν επεξεργάζεστε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας, ενδέχεται να αλλάξουν τα αποτελέσματα αναζήτησης και ενδέχεται να χρειαστούν έως και 3 ημέρες για να εμφανιστούν οι τροποποιήσεις.
Εάν αναζητάτε την επιχείρησή σας με το όνομα, θα πρέπει να μπορείτε να τη βρείτε στους Χάρτες Google.