4 Τρόποι χρήσης Online Marketing για ιστοσελίδες
Όταν προσπαθείτε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπο σας και οι τυπικές πηγές επισκεψιμότητας σας αποτυγχάνουν, ήρθε η ώρα να καταβάλετε τις προσπάθειές σας στο επόμενο επίπεδο. Δοκιμάστε αυτές τις τέσσερις μεθόδους για την αύξηση της έντασης της επισκεψιμότητας του ιστοτόπου σας.
-
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Το μάρκετινγκ περιεχομένου σας δίνει δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, δημιουργικούς τρόπους ώστε να εστιάσετε στο βασικό πρόβλημα της επιχείρηση σας – ή ένα προϊόν – που επιλύει. Περιλαμβάνει άρθρα σε απευθείας σύνδεση, αναρτήσεις ιστολογίου (συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων blog), infographics, eBooks, white papers, μελέτες περιπτώσεων και παραγωγές ήχου ή βίντεο. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αποτελεσματικό. Στην πραγματικότητα, παράγει τριπλάσιο αριθμό οδηγιών από το παραδοσιακό εξερχόμενο μάρκετινγκ, αλλά το κόστος είναι 62% λιγότερο.
Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό για το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Προσθέτοντας αξία σε όλα όσα δημιουργείτε. Αν δεν είστε σίγουροι για το πώς μπορείτε να προσθέσετε αξία μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου, ζητήστε από τους υπάρχοντες πελάτες σας ή από μέλη του καταλόγου, ποιο είδος περιεχομένου θα τους ήταν χρήσιμο. Το κλειδί για την επιτυχία του μάρκετινγκ περιεχομένου, σύμφωνα με τον Jim Yu, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας μάρκετινγκ περιεχομένου BrightEdge, “είναι να παρουσιάσει το σωστό περιεχόμενο στους χρήστες τη στιγμή που το χρειάζονται με έναν συναρπαστικό τρόπο, σε όλα τα κανάλια που επισκέπτονται”. Και βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε συχνά και με συνέπεια. Εάν καλύψετε ένα θέμα, δημοσιεύστε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Εάν καλύψετε δύο θέματα, δημοσιεύστε τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Εάν είναι δυνατόν, δημοσιεύστε καθημερινά τις κατηγορίες περιεχομένου που θα προσελκύσουν το σωστό κοινό.
-
Εκστρατείες μάρκετινγκ επιρροής
Το μάρκετινγκ επιρροής είναι το μάρκετινγκ που εστιάζει στη χρήση βασικών ανθρώπων για να οδηγήσουν το μήνυμα της μάρκας σας στη μεγαλύτερη αγορά. Αντί να κάνετε μάρκετινγκ απευθείας σε μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών, αντ ‘αυτού μισθώνεται ή πληρώνεται τους επηρεαστές για να κάνουν τη δουλεία για εσάς και να σας βγάλουν προς τα έξω.
Γιατί να επιλέξετε αυτή τη στρατηγική;
Είναι αποτελεσματικό για πάνω από το 80 τοις εκατό των εμπόρων που το έχουν δοκιμάσει χρησιμοποιώντας τους κοινωνικούς μέσους παράγοντες. Είναι η πιο αποτελεσματική μορφή της διαφήμισης που υπάρχει, και όταν συνδυάζεται με μια σταθερή στρατηγική περιεχομένου, κανένας αγοραστής τηλεόρασης ή Facebook δεν μπορεί να συγκριθεί.
-
IP-ειδική διαδικτυακή διαφήμιση με γεωγραφική στόχευση
Αυτό που πραγματικά μιλάμε για διαφήμιση συγκεκριμένης IP είναι η γεωγραφική στόχευση: η μέθοδος προσδιορισμού της γεωγραφικής κατανομής ενός επισκέπτη του ιστότοπου και η παροχή διαφορετικού περιεχομένου στον επισκέπτη με βάση την τρέχουσα τοποθεσία του, όπως η χώρα, η περιοχή ή η πολιτεία, πόλη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γεωγραφική στόχευση για να αυξήσετε τα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπής των νέων καμπανιών μάρκετινγκ. Η γεωγραφική στόχευση επιτρέπει τη μέτρηση και την εξατομίκευση σε ένα πιο πολύπλοκο επίπεδο.
Ακολουθούν μερικές καλές αφετηρίες για τη χρήση στόχευσης βάσει τοποθεσίας:
Προσφέρετε κίνητρα (πωλήσεις, εκπτώσεις, προσφορές) σε επισκέπτες σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Στόχευση μηνυμάτων στους επισκέπτες με βάση την εγγύτητα σε ένα κατάστημα, τη φυσική τοποθεσία του γραφείου ή την τοποθεσία του ανταγωνιστή. Μοιραστείτε μηνύματα μάρκετινγκ που είναι ειδικά για τις τοπικές αγορές διαφημιστικών μέσων. Προσαρμόστε τη γλώσσα για μια συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία.
-
QR κωδικούς
Οι κωδικοί γρήγορης ανταπόκρισης (QR) παρέχουν έναν άλλο τρόπο συλλογής επαφών. Οι κωδικοί QR λειτουργούν σαν γραμμικοί κώδικες και παρέχουν σε έναν χρήστη smartphone ή tablet άμεση πρόσβαση σε μια δεδομένη ιστοσελίδα όπου ο χρήστης μπορεί να διαβάσει το μήνυμα και να κάνει το επόμενο βήμα. Θα μπορούσατε να πείτε ότι ο κωδικός QR είναι η πρόσκλησή σας προς έναν χρήστη να ξεκινήσει μια μετάβαση εκτός σύνδεσης σε απευθείας σύνδεση. Το μάρκετινγκ με QR κώδικες είναι μια από τις πιο απλές στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά για να ξεκινήσετε. Ωστόσο, απαιτεί να έχετε έναν ιστότοπο για κινητά για να κατευθύνει τους χρήστες smartphone με έναν κωδικό QR.