Εκτύπωση Διαφημιστικών Φυλλαδίων
Τα φυλλάδια αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παραδοσιακής έντυπης μορφής μάρκετινγκ. Ένα καλοσχεδιασμένο φυλλάδιο είναι σε μεγάλο βαθμό ένα προσελκυστικό αντικείμενο, όχι μόνο για τα οπτικά εφέ του, αλλά και για τις πολλές πληροφορίες για το προϊόν που παρουσιάζονται σε αυτό.
Ας ρίξουμε μια ματιά στους λόγους που οι εταιρείες τυπώνουν διαφημιστικά φυλλάδια για το μάρκετινγκ:
- Τα φυλλάδια συμβάλλουν στην προσέλκυση πιθανών πελατών, ειδικά στην περίπτωση μικρών και αναδυόμενων επιχειρήσεων που έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό.
- Τα φυλλάδια μπορούν να επικεντρωθούν εξ ολοκλήρου στην επιχείρηση και τις προσφορές της, τραβώντας έτσι την προσοχή όλων των πιθανών πελατών που τα περιηγούνται. Το κλειδί, ωστόσο, είναι να γίνει το περιεχόμενο ενδιαφέρον και ενημερωτικό, υποστηρίζοντάς το με κατάλληλες εικόνες και πληροφορίες.
- Είναι ευέλικτα κομμάτια έντυπων πληροφοριών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση σχεδόν όλων των τύπων προϊόντων και υπηρεσιών και σε διαφορετικούς χώρους, από τις ρεσεψιόν των γραφείων έως τις εκδηλώσεις προώθησης. Βρίσκονται σε διάφορες μορφές, όπως μενού, φυλλάδια, οδηγούς προϊόντων και ενημερωτικά δελτία.
- Ένα έντυπο φυλλάδιο είναι εύκολο στην πρόσβαση και στην ανάγνωση σε σύγκριση με ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή έναν ιστότοπο.
Δεδομένων των πλεονεκτημάτων από τη χρήση φυλλαδίων για σκοπούς μάρκετινγκ, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ποιότητα του σχεδιασμού, του περιεχομένου, των εικόνων, του χαρτιού και του μελανιού που χρησιμοποιείται για την εκτύπωση φυλλαδίων είναι ο βασικός παράγοντας που καθορίζει την αποτελεσματικότητά τους.