H σημασία της αναβάθμισης λογοτύπου
Τι είναι αρχικά το λογότυπο;
Το λογότυπο είναι το κύριο σημείο αναγνώρισης μιας επιχείρησης, είναι αυτό που την αντιπροσωπεύει, ανεβάζει το κύρος της, δείχνει στον πελάτη την “ποιότητα” της και επομένως πρέπει να είναι μοναδικό, άμεσα αναγνωρίσιμο και να δείχνει στον πελάτη σε τι ειδικεύεται η επιχείρηση. Εκ πρώτης όψεως τραβάει τον πελάτη στο φυσικό κατάστημα η την online ιστοσελίδα και το πιθανότερο είναι να γίνει ένας ακόμη πελάτης εάν η ποιότητα του λογοτύπου αντιστοιχεί και στην ποιότητα των προϊόντων η υπηρεσιών της επιχείρησης. Αν όχι, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μείνει στην μνήμη του πελάτη καθώς είναι κάτι που βλέπει συχνά και ότι επαναλαμβάνεται, μένει στην μνήμη.
Γιατί είναι αναγκαία η αναβάθμιση του ανά διαστήματα;
Ο χώρος τη Γραφιστικής εξελίσσεται με αποτέλεσμα ένα λογότυπο να μην μπορεί να είναι για πάντα σύγχρονο, επομένως το να το παραμελήσει μια εταιρία για χρόνια το μόνο που θα καταφέρει είναι να προκαλέσει περισσότερο “κακό” σε αυτήν παρά καλό. Ακόμη και μια μικρή σωστή αλλαγή μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Παρακάτω θα σας δώσουμε 3 κύριους λόγους για να το αναβαθμίσετε άμεσα.
1) Ανάπτυξη της Εταιρίας σας
Στα πρώτα βήματα έναρξης μια επιχείρησης οι προϋπολογισμοί είναι τις περισσότερες φορές περιορισμένοι, με αποτέλεσμα το γραφιστικό κομμάτι και κυρίως η δημιουργία ενός ποιοτικού λογοτύπου να μην είναι στα βασικά έξοδα της και να παραμελείται χρησιμοποιώντας ένα πρόχειρο φτιαγμένο νομίζοντας ότι είναι “αρκετά καλό”.
Καθώς η επιχείρηση σας εξελίσσεται και γίνεται πιο κερδοφόρα, η επένδυση στην επαναδημιουργία ενός λογοτύπου είναι σίγουρα κάτι συνετό. Μέσα από αυτή τη κίνηση καταλαβαίνει ο πελάτης ότι είστε μια νόμιμη επιτυχημένη επιχείρηση που επενδύεται σε εσάς, είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να προβάλετε την επιτυχία σας.
2) Ξεπερασμένη σχεδίαση
Στο βάθος του χρόνου όσο και να σας άρεσε το πρώτο λογότυπο που χρησιμοποιήσατε, θα αρχίσουν να φαίνονται ορισμένα χαρακτηριστικά του ξεπερασμένα που θα μπορεί να αντιληφθεί ακόμη και ένας απλός χρήστης, όπως παραμορφωμένο κείμενο, πλάγια γράμματα και άλλα πολλά. Πολλές επιχειρήσεις δεν καταλαβαίνουν ότι οι πελάτες θα προσελκυστούν πρώτα απ’ όλα από μια εταιρία που συμβαδίζει με τα δεδομένα της σημερινής εποχής.
3) Αλλαγή εστίασης αντικειμένου
Όσο αναπτύσσονται οι εταιρίες υπάρχει το σενάριο της προσθήκης νέων υπηρεσιών, προϊόντων ή ακόμη εξαγόραση, αποτέλεσμα αυτού είναι να μην συμβαδίζει πλέον το λογότυπο της επιχείρησης με το τι πραγματικά παρέχει. Σε αυτή την περίπτωση πιθανό να μην αρκεί μόνο μια επαναδημιουργία του λογοτύπου αλλά να χρειαστεί και μια μετονομασία της εταιρίας ώστε να αναδειχθούν οι υπηρεσίες που πλέον παρέχει.